Joninių savaitgalis: Kuldiga – Venspilis – Jūrmala

Kuldiga - krioklys_008

Šis Joninių savaitgalis suteikė man progą įgyvendinti seną savo ketinimą – aplankyti Kuldigą Latvijoje. Kad kuo mažiau tektų važiuoti “super” latviškais keliais, į priekį važiavome per Mažeikius ir Ezere pasienio punktą. Sprendimas pasiteisino, nes ta latviško maršruto dalis buvo tikrai ne pati blogiausia iš tų, ką teko sutikti kitose Latvijos vietose.

Šis miestas turi turtingą istoriją ir, svarbiausia, garsėja vienu plačiausių krioklių Europoje (apie 250 m), kurį pamatyti ir buvo vienas pagrindinių kelionės tikslų. Pats miestukas jau nebeprimena kadaise klestėjusio Kuršo hercogystės centro ir Hanzos sąjungos miesto, tačiau pasivaikščioti ir į ką pažiopsoti tikrai yra.

Kas tikrai nustebino – o tai, kad Joninių ir Rasos švenčių dienomis viskas uždaryta, tik apie kažkokias šventes byloja berželių šakomis apraišioti stulpai, o Janius ir Janinas galima pamatyti tik degalinėse, kur jie dėžėmis perką įvairius gėrimus arba prasilenkiant su ažuolo lapais ar žolėmis papuoštais automobiliais. Todėl tam, kad vakare neslampinėti po tuščią miestelį, buvo nuspręsta pavažiuoti iki Venspilio, kuris yra visai šalia (58 km).

Bet kas juokingiausia – Venspilyje vaizdelis panašus, skirtumas tik toks, kad keliose vietose vyko šiokios tokios linksmybės, tačiau naktinis miestas lyg iššluotas. Tad pasivaikčiojome po tikrai gražų Vespilio paplūdimį ir molą, bei truputį pasivažinėjome po patį miestą ir prie Pajūrio kempingo bandėme miegoti automobyje. Po praktiškai bemiegės nakties ankstų rytą, tirštame rūke, pasukome namų link. Iš Venspilio mus išlydėjo rimti latvių policininkai, lyg vaiduokliai iššokantys iš rūko ir klausinėjantys ar paskutines dvi dienas aš nevartojau alkoholio. smile_regular

Atgal keliavome per Jūrmalą, šalia Rygos ir pagaliau suremontuota via Baltica. Jūrmaloje stabtelėjome tik atsipūsti. Tam, kad praeitų mieguistumas, pasivaikščiojome po rytinį Jūrmalos pliažą, kuris, palyginus su Venspilio, nelabai patiko. Pralinksmino dar vienas dalykėlis, nors ir negražu šaipytis iš kaimynų kalbos. Taigi, mokamas tualetas latviškai bus:

Jurmalos papludimys ryte_001

Tai tikrai ne paskutinė kelionė pas latvius, mes dar ten sugrįšime fingerscrossed.

Daugiau įspūdžių albume.

Šis įrašas paskelbtas kategorijoje Travel. Išsaugokite jo nuorodą.

1 komentaras straipsnyje Joninių savaitgalis: Kuldiga – Venspilis – Jūrmala

1. Atgalinis pranešimas: MariukasM.LT » Kelionių archyvai–Kuldiga, Venspilis, Jūrmala